Произвеждан от Iveco още от 1978 г., Daily е един от автомобилите, които написаха историята на лекотоварните автомобили. И до днес, стигнал до третата си серия, този модел се предпочита от много професионалисти, работещи в движение, поради добрата му здравина и товароносимост и изключителната му многофункционалност. Daily от друга страна е единственият ван с тези размери, чиято рама е с надлъжни греди: характеристика, която придава солидност на микробуса, въпреки че влошава функционалността му на пътя и височината на товарната рампа. Този ван се предлага и с открит подвижен или фиксиран товарен отсек, във версия с платнище, с хладилно оборудване, за пътнически превоз и като кемпер, но моделът “товарен фургон с вътрешна ламаринена обшивка” е най-търсеният от технически специалисти и предприемачи, които може да избират между три различни междуколесни разстояния и четири различни дължини на товарния отсек. Ванът може да достигне полезен обем от цели 17,2 кубични метра, като съществуват версии и с 5 200 кг и 7 000 кг обща маса, които позволяват товароносимост до 4 140 кг. Така че лесно може да си представим, че във вътрешността на товарния сектор на Daily има много място за всякакъв вид оборудване на Syncro System. Модулите и компонентите, произвеждани от нашата италианска фирма, действително може да трансформират товарния отсек на Iveco Daily 2014 в добре организирана работилница, окомплектована с всичко необходимо.
В специализирания сервиз на Syncro System в Пловдив, България техниците може да монтират странични защитни панели и здрави подови панели, конструирани специално за Daily 2014. В действителност като всички други лекотоварни автомобили, и автомобилите Iveco не са лишени от риска от повреди и драскотини по вътрешната страна на каросерията. В центъра за оборудване в Пловдив се предлагат и защитни панели за врати, покрития за прегради и капаци за арката на колелото. Материалите може да са различни – от боядисана стомана или алуминий за страничните панели, до шперплат от устойчива на влага дървесина със смола или алуминиева рифелова ламарина за подовите панели.