Компактният външен дизайн и просторният интериор на автомобила са характерни за най-малкия лекотоварен автомобил от продуктовата гама на Citroen – Nemo; Citroen Berlingo (в двете му версии с 625 и 750 кг товарен капацитет) е моделът с най-иновативна форма и най-практична употреба. В сегмента автомобили с по-големи размери, Citroen предлага Jumpy и Jumper: два лекотоварни автомобила, съответно среден и голям по размер (съответно до 7 кубически метра за 1000 килограма товар и до 17 кубически метра за 4 тона). Nemo, Berlingo, Jumpy и Jumper на Citroen са продукти, които от дълги години се радват на уважение на българския пазар, а от около десет години Syncro System в България (чрез филиала си в Пловдив)проектира и изработва оборудване за всички видове лекотоварни автомобили Citroen, като създава пресечна точка между качествата на самите превозни средства и нуждите на клиентите и се фокусира върху максимално удовлетворение чрез използване на системата Syncro.
Модулната концепция, по която са проектирани облицовките (подови панели, плоскости, покрития) и оборудването за микробуси (стелажи, чекмеджета, плотове, шкафове), позволява адаптиране на всеки отделен проект към пространството, с което разполага конкретният автомобил. Независимо от това дали говорим за Nemo, Berlingo, Jumpy или Jumper, специалистите във филиалите на Syncro System знаят как да стигнат до най-доброто решение, за да организират и обезопасят вътрешното пространство (с основите, модулите и принадлежностите на Syncro) и външното такова (с релси за транспортиране на стълби и напречни товарни греди, направени по точен размер за отделните ванове).
Модел Nemo изпъква със своята компактност и многофункционалност в гамата лекотоварни автомобили на автомобилния производител Citroen: идеален за извършване на малки дейности из града и за движение по тесни и криволичещи пътища, той е най-малкото превозно средство, предлагано от Citroen. Каросерията се опира върху същата платформа като тази на Fiat Grande Punto, с който е сравним като габаритни размери. Разликата се състои в товарното отделение, което в по-малка степен може да бъде сравнявано с по-големи по размер ванове. Още от появата на пазара на Citroen Nemo, фирма Syncro System се занимава с произвеждане и монтиране на вътрешни облицовки и обшивки и оборудване като шкафове, скринове с чекмеджета, товарни скари и напречни товарни греди върху автомобила, използван от професионалисти и предприемачи. Дизайнът на каросерията, квадратен и линеен, позволява удобно поставяне на ван оборудването, предложено от фирма Syncro System в сервиза й в Пловдив (България) , докато кабината на водача може да побира двама човека. Общата товароносимост на Nemo достига 585 кг без водача, а размерите му са 1,72 метра (дължина), 1,71 (височина) и 3,86 (дълбочина).
На снимките по-горе може да разгледате пример за това в какво може да се трансформира Вашият Citroen Nemo след оборудването му със специални защитни панели за каросерията, произведени от Syncro System: подовият панел е направен от насмолен шперплат с антислип покритие, особено устойчив на удари и на въздействието на течности; панелите върху стените и вратите са направени от предварително боядисана ламарина, като могат да поемат евентуални изкривявания вследствие на удар от превозваните предмети и следователно – да предпазват стените на вана по-дълго.
Citroen Berlingo, пуснат в производство през 1996 г., беше първият малък лекотоварен автомобил от ново поколение и послужи за урок на всички производители на ванове. Прототипът, направен от холдинг Peugeot/Citroen, всъщност революционизира концепцията за малък лекотоварен автомобил. Изоставяйки старата система на производство, базирана на сглобяването на товарен отсек под формата на паралелепипед с предна част на нормален лек автомобил, френските производители въведоха нова концепция за малък ван, изобретявайки съвсем ново превозно средство, подходящо и за превоз на хора, естетически приятно и с добри работни характеристики. Така създаденият Berlingo веднага завладя пазарите и беше копиран от други автомобилни компании. Настоящата версия е плод на рестайлинга от 2008 г., при който размерите на автомобила бяха увеличени, а контурите му бяха адаптирани към типичните за по-новите автомобили Citroen. Сега товарният отсек е по-голям и с по-правилни форми, както и с по-голям товарен капацитет. В модела за превоз на товари Berlingo се предлага в къса (3,3 куб.м. обем и 625 кг товароносимост) или в дълга версия (3,7 куб.м. обем и 750 кг товароносимост). Така че днес за техническите лица от представителството на Syncro System в Пловдив (България) е още по-лесно да трансформират товарното отделение на този ван в мобилна работилница, поставяйки във вътрешността му модули и аксесоари по точен размер.
В монтажния център в Пловдив се предлагат всички необходими модули за оборудване на Berlingo като функционална пътуваща работилница, окомплектована с всички необходими аксесоари. В складовете на българското представителство на Syncro System може да се намерят базовите елементи за автомобила, а именно облицовки, обшивки и защитни панели за интериора на каросерията, която по този начин ще бъде предпазена от смачкване и надрасквания, причинени от транспортираните материали и в същото време ще бъде подготвена за поставяне на същинското оборудване. Горе виждаме Berlingo, защитен със здрав дървен подов панел, което е от основно значение за избягване на деформирането на пода, панели от боядисана ламарина, поставени по страничните стени и един капак за покриване на разделителната преграда.
Правилният автомобил за тези, които харесват обширните пространства и правилните форми на вановете, е със сигурност Jumper на Citroen: голям лекотоварен автомобил, произвеждан от Sevel Sud – джойнт венчър на фирмите Fiat и Citroen/Peugeot. Последната версия на този модел е от 2006 г., като нейна отличителна характеристика са правите линии и ъгли на товарния отсек, както и забележителният обем на товарното отделение, което изглежда действително голямо и затова съвсем подходящо да бъде оборудвано с модулите за ван на Syncro System. Елементи, благодарение на които френският ван може да се трансформира в същинска мобилна работилница, в която да се работи удобно като в истински сервиз. Силно изразената вертикалност на страничните стени позволява оптимално оползотворяване на пространството и поставяне на големи като габарити модули във вътрешността на вана, включително и в най-горната му част. От край време фирма Syncro System, присъстваща в Пловдив чрез представителя си за България, произвежда и монтира елементи специално за Jumper: рафтове, модули с чекмеджета, работни плотове, облицовки, обшивки, кутии и аксесоари по точен размер, които ще позволят на собствениците на този модел да поддържат ред в своя автомобил, да ускорят и организират по-добре работата си.
Преди да се пристъпи към поставяне на модули за съхранение и оборудване, е важно ванът да бъде подготвен за поставянето им и в интериора на товарния отсек да се монтират всички необходими защитни панели, за да може преместването или падането на поставената в товарния отсек стока да не повредят пода или каросерията. За тази цел фирма Syncro създаде продуктова линия защитни панели и капаци специално за Jumper: като се започне от стенните панели от предварително боядисана ламарина или алуминий и се стигне до подовите панели от влагоустойчив шперплат или алуминиева рифелова ламарина, от облицовките за врати или капаци за арката на колелото, през капаците за разделителната преграда до решетките за стъкла на Jumper.
Обширният му товарен капацитет и правилните като форма, праволинейни и с прави ъгли стени го направиха един от най-обичаните и високо ценени ванове на Citroen. Освен това майсторите, занаятчиите, техниците по поддръжката и други техници и специалисти знаят, че именно поради опростените си линии без много извивки, Jumpy е идеалната основа за поставяне на ван оборудване от Syncro System. Серия аксесоари и модули за този ван може да трансформират всеки лекотоварен автомобил в истинска мобилна работилница. Първата версия на Citroen Jumpy бе пусната успешно на пазара през 1995 г. благодарение на сътрудничеството между Fiat и холдинга Citroen/Peugeot. Автомобилът разполагаше с подова платформа като на минивановете, произвеждани съвместно от италианския автомобилостроител и френските компании и пожъна успех. Дизайнът беше иновативен, времето за товарене и товарният капацитет като цяло бяха много добри – както като товароносимост, така и като обем, с оглед на външните му размери. През 2007 г. Citroen пусна нова, напълно обновена версия. Тя вече не беше базирана на подовата платформа на автомобил за превоз на хора, каросерията на новия ван сега разполага с товарен отсек с по-големи размери и с много по-квадратни и правилни като форма стени. Всички двигатели са дизелови, френско производство, с мощност от 90 до 136 конски сили и клиентът може да избира сред цели три модела с различна дължина: ниска къса колесна база, ниска дълга колесна база и накрая - висока дълга колесна база, чиято товароносимост достига до 1200 кг, а обемът за товар – до 7 куб. метра. Фирма Syncro System, която се занимава с интериорно оборудване за ванове от 1996 г., още от началото на своята дейност винаги е предлагала на клиентите, желаещи да оборудват възможно най-добре своите ванове, интериорно оборудване, предпазни панели, товарни скари и аксесоари за Citroen Jumpy и за петнадесет години оборудва практично и функционално няколко хиляди вана за водопроводчици, електротехници, монтажници и техници по поддръжката.
Така че в безкрайната гама от продукти за ван на фирма Syncro не може да липсват дървените и алуминиеви подови панели за Jumpy, страничните панели от ламарина или алуминий за защита на стените, капаците за разделителната преграда, капаците за арките на калниците и защитните панели и паравани за вратите. Става дума за важни облицовки и обшивки за предпазване на вътрешността на каросерията от удари и надрасквания и за улесняване на монтажа на компонентите и на обзавеждането за ван.